Jak antropologia przydaje się w projektowaniu produktów i usług?
Zapraszamy wszystkie osoby, które ukończyły etnologię lub niedługo kończą studia na bezpłatne warsztaty online wprowadzające do problematyki projektowania produktów i usług.
poniedziałek 28.12.2020 godz. 11:00-14:00v
zoom meetings
ZAKOŃCZYLIŚMY ZAPISY ZE WZGLĘDU NA WYCZERPANIE LIMITU MIEJSC
Które humanistyczne kompetencje są dziś przydatne, a może nawet niezbędne w tworzeniu nowych produktów i usług, także tych cyfrowych? Tak, zgadza się, to kompetencje badawcze, umiejętność poznania ludzkich nawyków i potrzeb, wyciągania wniosków i przekładania ich na decyzje związane z produktami.
Ten warsztat online pozwoli Ci poznać miejsce i rolę badań w procesach „projektowania zorientowanego na człowieka”, dowiedzieć się z jakich metod i technik badań się korzysta i co jeszcze poza badaniem powinni umieć badacze i badaczki. Dowiesz się, co to jest design thinking, UX design, service design i poznasz trochę buzzwordów. A poza tym będziesz miał/a okazję samodzielnie coś zbadać i zaprojektować. Tak, to wszystko w 3 godziny :).
Prowadzenie:
Dr Seweryn Rudnicki – design researcher i facilitator. Pracuje na Wydziale Humanistycznym AGH, naukowo zajmuje się innowacyjnością i kreatywnością. Jest współzałożycielem marki Hearts & Heads, która pomaga wdrażać user-centered design i kreatywność do biznesu. Pracował m.in.dla takich klientów jak Motorola Solutions, ABB, HSBC, PGNiG, TNS, Brainly, Schwitzke & Górski, 3DGence, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.
Dofinansowano z programu „Społeczna odpowiedzialność nauki” Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.