Ścieżki porcelany z Chin do Europy
Zapraszamy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wraz z rodzicami/opiekunami na warsztaty.
[AKTUALIZACJA 13.11.25, godz. 9:10: Aktualnie nie ma już miejsc na zajęcia]

Sobota 15 listopada 2025 godz. 11:00 dzieci w wieku przedszkolnym BRAK WOLNYCH MIEJSC
Sobota 15 listopada 2025 godz. 12:30 dzieci w wieku wczesnoszkolnym BRAK WOLNYCH MIEJSC
Zajęcia trwają około godziny i odbywają się w formie stacjonarnej w Pracowni Duży Pokój, ul. Warecka 4/6, 00-040 Warszawa. Wejście znajduje się od strony ul. Kubusia Puchatka (na drzwiach wywieszony będzie plakat).
ŚCIEŻKI PORCELANY Z CHIN DO EUROPY
Podczas warsztatów dowiemy się, jak kiedyś powstawały naczynia i rzeźby oraz co to takiego jest porcelana i skąd pochodzi. W trakcie spotkania zrobimy figurki z porcelany oraz gliny samoutwardzalnej i porównamy oba materiały. Prowadzenie: Luxuan Wang i Tomasz Krajewski (Instagram Glina Zogni)
Warsztaty są bezpłatne. Obowiązują zapisy (formularz poniżej).
O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, obowiązuje limit miejsc.
Osoby przyjęte na warsztaty zostaną poinformowane drogą e-mailową.
Prosimy o zapoznanie się z zasadami uczestnictwa w spotkaniu.

INFORMACJE O DOSTĘPNOŚCI:
Staramy się, żeby nasze wydarzenia były dostępne dla wszystkich zainteresowanych osób. Lokal, w którym odbywa się spotkanie, znajduje się na parterze, z wejściem od ulicy, jednak konieczne jest pokonanie 3 stopni podczas wchodzenia. Możliwe jest przyjście z psem przewodnikiem. Jeśli macie jakiekolwiek potrzeby lub pytania związane z udziałem w wydarzeniu, prosimy o maila na adres j.koscianska@etnograficzna.pl, postaramy się znaleźć rozwiązanie. Szczegółowe informacje o dostępności znajdują się tu: https://etnograficzna.pl/deklaracja-dostepnosci/
W przypadku pytań prosimy o kontakt z koordynatorką projektu j.koscianska@etnograficzna.pl.
Zapisy przyjmujemy za pośrednictwem poniższego formularza:
Projekt współfinansuje m.st. Warszawa. Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

